Ευχαριστούμε που επιλέξατε το κατάστημά μας για τις αγορές σας. Εάν δεν είστε πλήρως ικανοποιημένοι από την αγορά σας, είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε. Εάν επιθυμείτε την επιστροφή ή αντικατάσταση του προϊόντος που αγοράσατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς. Η επιστροφή γινεται πάντα κατόπιν συνεννόησης με το τμήμα πωλήσεων.

ΤΗΛ. 2682026905 Ωράριο κατ.(ΔΕΥ-ΤΕΤ-ΣΑΒ) 9:00-14:00 και (ΤΡ-ΠΕΜ-ΠΑΡ) 9:00-14:00 ΚΑΙ 18:00-21:00. ή μέσω EMAIL

Προϋποθέσεις επιστροφής:
• Το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί
• Η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός (14)ημερολογιακών ημερών
• Το προϊόν πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς (Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο) και να βρίσκεται στην κατάσταση που παρελήφθη από τον πελάτη,πλήρες και χωρίς φθορές, να μην έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις (ετικέτες/barcodes) και η συσκευασία του να είναι αυτή που συνόδευε το προϊόν κατά την παραλαβή
• Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει αποκλειστικά με την εταιρία ταχυμεταφορών που συνεργαζόμαστε (Speedex).
• Σας ενημερώνουμε ότι η επιχείρηση δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ζημιές η φθορές των προϊόντων μετά τη χρήση τους και δεν υποχρεούται σε καμία περίπτωση σε αντικατάσταση αυτών.
• Η πολιτική των δωρεάν επιστροφών ισχύει μόνο για την πρώτη αλλαγή και κάθε νέα αποστολή θα επιβαρύνεται με έξοδα αποστολής 7.00€. Αν η παραγγελία αφορά πάνω από ένα (1)προϊόν, τότε η παραπάνω χρέωση ισχύει για κάθε προϊόν ξεχωριστά.
• Οι αλλαγές πραγματοποιούνται μόνο μεταξύ προϊόντων της ίδιας σεζόν.
• Προϊόντα που ανήκουν στην κατηγορία “SALES”(εκπτωση απο 24% και πανω) δεν υπόκεινται στους όρους των δωρεάν επιστροφών-αλλαγων και επιβαρύνονται με έξοδα επιστροφής 7,00€ ανά προϊόν.Αν η παραγγελία αφορά πάνω από ένα (1) προϊόν, τότε η παραπάνω χρέωση ισχύει για κάθε προϊόν ξεχωριστά.

Επιστροφή χρημάτων
Η πολιτική επιστροφής χρημάτων ακολουθείται στις παρακάτω περιπτώσεις :
– Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία που είχε κατά την παραλαβή από τον πελάτη.
– Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση (όπως είχε κατά το χρόνο της παράδοσης στο πελάτη) και να μην έχει υποστεί φθορές ή άλλα ελαττώματα.
– Ο πελάτης θα πρέπει να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με το κατάστημα ή μέσω e-mail με την ιστοσελίδα STEPBRANDSHOES.gr (στοιχεία που αναγράφονται στο τομέα «Επικοινωνία»») εντός 14 ημερών από τη παραλαβή.
– Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από τα αντίστοιχα παραστατικά που ο πελάτης έλαβε κατά τη παραλαβή του (απόδειξη, τιμολόγιο).

• Εφόσον ζητήσετε επιστροφή χρημάτων, θα σας επιστραφούν τα χρήματα σας η καθαρή αξία του προιόντος . Η επιστροφή θα πραγματοποιείται εντός 14 ημερών με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδεικνύει ο πελάτης. Ο πελάτης θα επιβαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος. H επιστροφή χρημάτων είναι εφικτή μόνο για τις αγορές που πραγματοποιούνται ηλεκτρονικά (www.STEPBRANDSHOES.gr) και δεν ισχύει για αγορές από τα φυσικά μας καταστήματα.

Λανθασμένη αποστολή
Αν τυχόν ο πελάτης παρέλαβε προϊόν διαφορετικό από εκείνο της επιλογής του, θα πρέπει να ενημερώσει τηλεφωνικά ή με e-mail, το κατάστημα ή το STEPBRANDSHOES.gr αντίστοιχα, βάσει των στοιχείων που αναγράφονται στο τομέα «Επικοινωνία» στην ιστοσελίδα μας, εντός 14 ημερών από την παραλαβή. Θα σας δοθούν οδηγίες για την επιστροφή και την αντικατάστασή του.

Ακύρωση παραγγελίας
Για οποιαδήποτε ακύρωση παραγγελίας πριν την αποστολή και παράδοση σε courier, θα πρέπει να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά μαζί μας στο (+30)2682026905 αναφέροντας τον Αριθμό Παραγγελίας σας.